1989
«Створення умов для самореалізації особистості учня та вчителя», що дав можливість з 1991р. безоціночного навчання у початковій школі; змінити архітектоніку уроків: 90 хвилин замінили на 3 по 30хв., де на першій тридцятихвилинці – подача нового матеріалу, на другій - продовження вивчення теми уроку, із використанням різного дидактичного забезпечення, а на третій тридцятихвилинці обов’язково творча робота, чи творчий пошук (під час самостійної роботи учнів, вчитель мав можливість, при необхідності, перевірити виконання домашніх завдань) це давало можливість вирощувати знання в урочій діяльності. Домашні завдання пропонувалися за вибором учня.
1991
З 1991 року школа має офіційну назву "Український колеж"- навчально-виховний заклад ліцейного типу з ранньою профілізацією та профорієнтацією), авторська школа добротворення.
1993
У 1993 році зареєстровано Статут Українського колежу та впроваджено систему державно-громадського управління. У 1996 р. колежу присвоєно ім’я В.О.Сухомлинського та відкрито Музей славетного педагога.
1997
У 1997 році було створено та зареєстровано Міжнародний Клуб Дитячої Дипломатії (МКДД), на території колежу закладено, росте, квітує, плодоносить сад Сухомлинського.
1998
З 1998 року - «Особистісно орієнтоване навчання та виховання»;
2004
З 2004 р. – «Формування духовності особистості на засадах традиційних національних цінностей українського народу в умовах навчального закладу нового типу»; Розроблено, апробовано і впроваджено Структурно змістову модель школи духовного зростання та добротворення у життєтворчість колежу. З 2004 р. колежу надано статус експериментальної школи Всеукраїнського рівня. Навчання у школі, з другого року існування, здійснювалося за експериментальними програмами.
2009
З 2009 року – «Науково-методичний супровід особистісного розвитку в контексті тисячолітньої духовної культури українського народу»;
2011
З 2011 року колеж працює за експериментальною програмою «Інтелект України»;
2012
З 2012 р. у закладі працює Духовно-естетичний центр «Суцвіття».
2015
З 2015 року - розпочато експеримент «Розвиток творчого потенціалу суб’єктів навчально-виховного процесу на засадах педагогіки добротворення»;
Президент НАП України Микола Дмитрович Ярмаченко намагався взяти колеж в структуру академії. Віце-президент АПН Василь Миколайович Мадзігон приїздив з офіційними листами, про передачу школи, особисто до районного керівництва, проте академії було відмовлено.
Було у планах ще й педагогічний коледж при НПУ ім. М. Драгоманова створити, вже все із ректором узгоджено було. Та не так сталося як планувалося. Школу забрали і передали в чужі руки. Сумно, боляче!? Проте, про це пізніше...